09123802976

09198979440

به ما ایمیل بزنید

info@naghshe-ghalam.com

ساعات کار

شنبه - پنجشنبه: ۰8:۰۰ تا 18:۰۰ عصر
ما رویای شما را خواهیم ساخت
انواع نقاشی ساختمان و رنگ کاری نمای ساختمان در رنگ های استاندارد و طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی منزل
۰۹۱۲۳۸۰۲۹۷۶
ما رویای شما را خواهیم ساخت
انواع نقاشی ساختمان و رنگ کاری نمای ساختمان در رنگ های استاندارد و طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی منزل
09198979440
قبل
بعدی
پتینه کاری ساختمان

پتینه کاری نقش قلم

(حسین زاده)

0912380297609198979440

با تجربه ای که داریم و  با بروز ترین طرح ها؛ برای ارائه بهترین خدمات با ما باشید. 

پتینه کاری ساختمان

پتینه کاری ساختمان نقش قلم سراسر کشور پروژه انجام داده است، از آنجا که قطع یقین هر انسانی برای سپردن کار خود هر چند کوچک ملزم به پیدا کردن استاد کاران مجرب است،پس باید نکاتی را برای تشخیص این افراد برای سپردن کار خود رعایت کنند.که یکی از آنها داشتن کارت مهارت فنی از وزارت کار و امور اجتماعی است که حداقل مدرک شناسایی نسبت به این استاد کاران میباشد که اگر مدرک شناسایی درجه و رتبه و تخصص شخص نوشته شده باشد که با تحمل چند روز از کارهای اجرایی هر شخص مشخص خواهد شداما از سوالهای ابتدایی که میتوان داشت و دانش و تخصص یک نقاش و یا پتینه کار ساختمان را مشخص کند پرسش در مورد چگونگی ترکیبات رنگها میباشد که میتوان با تحقیق در سایتهای فنی و حرفه ای چند نمونه آن را از طرف سوال کرد مانند رنگ کهربایی ویا گلبهی ،بادمجانی،پیازی که حدود رنگ شناسی و تخصص طرف را مشخص نمود به پتینه کاری ساختمان نقش قلم اعتماد کنید تیم ما به سراسر کشور برای انجام پروژه سریعا اقدام میکنیم.

خدمات ما

“نقاشی ساختمان و پتینه کاری ساختمان هر دو در زیبای و تزیین محیط زندگی خانه و یا محل کار دو بخش جدای ناپذیر در زیبا سازی محیط از نظر بصری است که با علم و هنر هردو آمیخته اند”

طراحی و نظارت پتینه

نقش قلم با دیدگاه باز به حرفه ی نقاشی ساختمان نگاه می کند و عقیده دارد که رضایت مشتری علاوه بر اینکه منافع مادی دنیوی برایش به دنبال دارد

پتینه کاری ساختمان

نقاشی ساختمان و پتینه کاری ساختمان هر دو در زیبای و تزیین محیط زندگی خانه و یا محل کار دو بخش جدای ناپذیر در زیبا سازی محیط از نظر بصری است که با علم و هنر هردو آمیخته اند

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان و قیمت نقاشی ساختمان و پتینه ،رنگهای زنده در سر زندگی و حرارت بهترین پیشرفت در طراحی و کارهای گرافیکی است قیمت نقاشی ساختمان،که با استفاده از سایه ها و ته رنگهای رنگی که عموما بعنوان شنگرف و یا ور میلیون شناخته می شود

550

پروژه اتمام یافته

30

اعضای تیم متخصص

100

کیفیت
پتینه کاری ساختمان

پتینه چیست؟

پتینه کاری ساختمان یا همان پتینه در معنای لغتی به معنای رنگ و رنگ کار است ،که از واژه paint هست که در کشور ما دارای طرفداران خاص میباشد ،جادوی رنگ همانگونه که از قدیم وجود دارد یکی از جذاب ترین هنرهاست از جمله هنرمندان نقاش که با رنگ میتوانند به واسطه هنرشان آثار بسیار زیبایی خلق کنند پتینه کاری ساختمان که بیننده از دیدن هنر ایشان انسان به وجد می آید، که از کشیدن تصاویر منظره و طبیعت گرفته تا چهره و آثار ماندگار که در سبکهای مختلف انجام میگردد، اما شایان ذکر است که هنر نقاشی و هنرمند آن با پتینه و پتینه کار ساختمان متفاوت است و هریک جذابیتها و خواص خاص خود را دارد که تفاوتهای بسیاری در هر یک موجود است که هر کدام در جای خود قابل تقدیر و احترام هستند در اینجا به نحوه اجرا و ایجاد تعدادی از متریالها و بافتها با توضیح مختصری برای دوستداران این رشته اشاره خواهیم داشت امید که مورد استفاده عزیزان قرار گیرد.

پتینه کاری کلاسیک یا مدرن

پتینه پوششی هنرمندانه برای دیوار است که انواع مختلفی دارد. پتینه‌ها به طور کلی روی یک رنگ پس‌زمینه که می‌تواند رنگ روغنی، پلاستیک یا اکریلیک باشد اجرا می‌شوند. این طرح‌ها می‌توانند برجسته یا تخت (فلت) باشند که بسته به دکوراسیون داخلی مدنظرتان باید نوع آن را انتخاب کنید. پتینه کاری را به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می‌کنند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد. در انواع کلاسیک، عموما پتینه کاری‌ها جلوه‌ای قدیمی به خانه می‌بخشند. پتینه کاری برجسته که در قدیم بسیار کاربرد داشته، یکی از انواع کلاسیک آن است. در نوع کلاسیک که به پتینه‌ی ورقه طلا معروف است، از خمیر مخصوص پتینه کاری استفاده می‌شود و عموما از رنگ‌های طلایی برای تزئین آن استفاده می‌کنند. در نوعی دیگر از پتینه کلاسیک می‌توان نقش سنگ، آجر یا ترک را روی سطح مورد نظر اجرا کرد.

پتینه کاری ساختمان
پتینه کاری ساختمان

ما رؤیای شما را خواهیم ساخت

با سلام ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما و بازدید از سایت نقش قلم ، خوشحال خواهیم شد تا با ارائه نظرات ، انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ، ما را در دسترسی به اهداف عالیه ، که همان جلب رضایت شما مشتریان عزیز است، یاری نمایید.

پتینه کاری در کجاها قابل استفاده است. هنر پتینه وشخص پتینه کار با هنر خود میتواد با ایجاد بافتهای متعدد و ترکیب رنگهای متنوع تم و رنگهای مختلفی را ایجاد کرد و به تنوع رنگی جذاب و زیبایی بدست آورد که این کار را میتوان بر روی دیوار ویا بر روی سقف پتینه،بروی ابزارها ،پتینه بر روی گچبریها ،پتینه بر روی قابها،پتینه برروی قابهای سقف،پتینه برروی قابهای دیوار ،پتینه بر روی ظروف ،پتینه بر روی چوب ،پتینه بر روی اجسام ،پتینه بروی مجسمه ،پتینه بر روی اجسام ،پتینه بر روی فلزات ،پتینه دیوارهای سیمانی ،پتینه برروی شیشه و آینه که بعنوان لوازم دکور ،ویا دکراتیو وقابل استفاده و زیبا سازی محیط باشد میتوان از این هنر استفاده کرد و با ایجاد بافت و رنگهای متنوع جلوه های زیبا و خاص خلق نمود.

شماره تلفن همراه: حسینزاده   09123802976 – 09198979440

برای مشاوره با ما در ارتباط باشید

۰۹۱۲۳۸۰۲۹۷۶